REGULAMIN ZAKUPU NA STRONIE

www.tech-prim.pl

Zawierają Państwo umowę z Firmą:
F.H. Tech - Prim
Ul. Kuhna 41
42-256 Olsztyn
NIP: 579-137-58-73
Tel: 34 327 62 68
e-mail:  biuro@tech-prim.pl

Ceny podane w ofercie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

Zdjęcia umieszczone na stronie są zdjęciami poglądowymi i mogą odbiegać od stanu faktycznego urządzenia.

FORMY PŁATNOŚCI

  • wpłata na konto bankowe: ING Bank Śląski o/Częstochowa 56 1050 1142 1000 0023 1138 6300
  • płace z allegro PayU,
  • wysyłka za pobraniem (płatność przy odbiorze),
  • odbiór osobisty zakupionych przedmiotów (zapłata gotówką).


OPCJE DOSTAWY

Zamówione przedmioty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej. Czas oczekiwania na dostarczenie przesyłki przez Pocztę Polską oraz firmę kurierską może trwać od 2-14 dni roboczych.  

REKLAMACJE

Podstawą reklamacji jest oryginał karty gwarancyjnej oraz dowód zakupu.

Załączona do produktu Karta Gwarancyjna nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

W przypadku reklamacji klient zobowiązany jest do dostarczenia towaru na adres: F.H. Tech-Prim ul. Katowicka 67 42-263 Wrzosowa oraz do załączenia danych teleadresowych wraz z opisem usterki. Towar powinien być kompletny oraz w całości.

Numer serwisu gwarancyjnego 691 55 44 46

Reklamacja rozpatrywana jest w terminie do 14 dni od jej zgłoszenia.

Reklamacja dotycząca uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów w przesyłce będzie rozpatrywana tylko wówczas, gdy klient stwierdzi taką wadę w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela i zostanie ten fakt potwierdzony notatką sporządzoną i potwierdzoną podpisem doręczyciela (protokół szkody).

ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROT TOWARU

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.


Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o  odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (wzór w załączniku).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu jeśli:

-Zakup został wykonany na firmę (nie jest to sprzedaż konsumencka);

-Sprzedający otrzymał oświadczenie o zwrocie wysłane po upływie 14 dni od daty otrzymania przez kupującego towaru;

-Przedmiotem sprzedaży są: produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do spożycia;

-Nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

-Dzienniki, periodyki lub czasopisma (z wyjątkiem umów o prenumeratę);

-Usługi zakwaterowania innego niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomiczne, usługi związane z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

-usługi lub przedmioty, których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

-Rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

-Rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

-Rzeczy które zostały otwarte, rozpakowane, używane, bądź posiadające jakiekolwiek ślady użytkowania, łącznie z opakowaniem przedmiotu;

-Rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

-Zakup kupującego był związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą;

-Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu utraci prawo odstąpienia od umowy (koszt wysyłki).

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
( formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęć odstąpienia od umowy)


– Adresat: F.H. Tech-Prim ul. Katowicka 67, 42-263 Wrzosowa

Tel/Fax 343276268 e-miał: biuro@tech-prim.pl

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy zakupu następujących rzeczy:

– Data otrzymania towaru:

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów):

– Adres konsumenta(-ów):

– Numer konta na które mają być zwrócone pieniądze:

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data:

(*) Niepotrzebne skreślić.

WARUNKI GWARANCJI

Gwarancji udziela F.H. Tech-Prim ul. Kuhna 41, 42-256 Olsztyn zwanej dalej gwarantem.

Gwarancja jest udzielana na terenie Rzeczypospolitej Polskiej na okres 12 miesięcy od dnia zakupu widniejącego na karcie gwarancyjnej

Gwarant zapewnia sprawne działanie urządzenia pod warunkiem użytkowania zgodnie z przeznaczeniem oraz przestrzeganiem zaleceń i wskazówek zawartych w instrukcji obsługi
Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne z wyłączeniem uszkodzeń wynikających z:

  •     użytkowania sprzętu niezgodnie z instrukcją
  •     niewłaściwej konserwacji i przechowywania
  •     niewłaściwego transportu
  •     uszkodzeń mechanicznych
  •     montażu sprzętu w niewłaściwy sposób

Samowolne przeróbki, naprawy lub zmiany w układach elektrycznych sprzętu zwalniają gwaranta z odpowiedzialności gwarancyjnej. W celu zachowania ważności gwarancji nie należy dopuszczać do napraw poza autoryzowanym serwisem.
Gwarancja nie obejmuje:

  •     wymiany części ulęgających naturalnemu zużyciu podczas eksploatacji(pasków klinowych, noży. rolek, żarówek, itp.)
  •     kosztów transportu do i od autoryzowanego serwisu
  •     przeglądów okresowych oraz czynności obsługowych
  •     uzupełniania płynów, smarów itp.
  •     uszkodzeń powstałych w transporcie wynikających z niewłaściwego składowania i eksploatacji oraz zdarzeń losowych i warunków atmosferycznych.


Gwarant jest zobowiązany do wykonania skutecznej naprawy urządzenia po jego dostarczeniu do serwisu w możliwie najkrótszym terminie.
Adres serwisu: F.H. Tech-Prim ul. Katowicka 67 42-263 Wrzosowa  
Dostarczenie i odbiór maszyny do i z serwisu gwaranta odbywa się na koszt Klienta.
Podstawą reklamacji jest oryginał karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu
Oznaczenia maszyny muszą być czytelne (numery seryjne, tabliczki.)
Załączona karta gwarancyjna nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Wszystkie zwroty i reklamacje należy składać drogą e-mailową lub telefoniczną. Bez wcześniejszych ustaleń przesyłki nie będą odbierane.
W przypadku reklamacji Klient zobowiązany jest do załączenia danych teleadresowych wraz z opisem. Brak powyższych informacji będzie skutkował nierozpatrzeniem reklamacji. Urządzenie powinno być kompletne oraz w całości.
Numer serwisu gwarancyjnego: 691 554 446
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.


top