













REKLAMACJE
Podstawą reklamacji jest oryginał karty gwarancyjnej oraz dowód zakupu.
Załączona do produktu Karta Gwarancyjna nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
W przypadku reklamacji klient zobowiązany jest do dostarczenia towaru na adres: F.H. Tech-Prim ul. Katowicka 67 42-263 Wrzosowa oraz do załączenia danych teleadresowych wraz z opisem usterki. Towar powinien być kompletny.
Numer serwisu gwarancyjnego 667 995 554
Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni roboczych od dnia przyjęcia urządzenia na serwis.
Reklamacja dotycząca uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów w przesyłce będzie rozpatrywana tylko wówczas, gdy klient stwierdzi taką wadę w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela i zostanie ten fakt potwierdzony notatką sporządzoną i potwierdzoną podpisem doręczyciela (protokół szkody).